Te-ai gandit vreodata ce avantaje are un program software administrare asociatii de proprietari? Vrem sa descoperim impreuna cat de bine va fi pentru locatari sa folositi un astfel de program.

Care sunt principalele functii pentru un program software pentru administrare asociatii de proprietari?

• Se va genera automat lista de plata – ceea ce este la avizier in format fizic va fi vizibil si online;
• Registrul de casa, banca, fonduri, situatia soldurilor etc.;
• Se va face falculul penalizarilor;
• Se preiau date din fisiere Excel (exemplu: valori repartitoare caldura, furnizate de o alta firma);
• Se pot genera salariile administrator, cenzor, presedinte, firma de curatenie;
• Se pot genera declarații catre ANAF Timisoara, Revisal etc.;
• Puteti vedea diverse rapoarte lunare, anuale;
• Se vor importa incasari de la proprietari sau extrasul de banca,
• Evident, există posibilitatea de tiparire a chitantelor;
• Exista posibilitatea de a introduce contoarelor de apartament (exemplu: apometre);
• Exista optiuni pentru selectarea paginilor si drepturilor pe care le au proprietarii;
• Fiecare apartament poate avea avea mai multe conturi de acces.

Prin introducerea chitantelor (atat cele pentru locatari sau pentru clienti, cat si cele primite de la furnizori), se generează registrul de casă si registrul de bancă. Se vor evidentia de asemenea, si tranzactii bancare.

Acces online locatari si administratie la program software administrare asociatii de proprietari 

• Avizierul in forma lui clasica are anumite limitari de ordin fizic: nu pot incapea mai mult de cateva rapoarte. Nu exista avize cat un perete ca sa punem copii ale tuturor facturilor, de aceea putem vedea listele de plata ale unei singure luni in acest program;
• Programul software administrare asociatii de proprietari va va oferi la avizier virtual foarte multe rapoarte;
• Se poate separa avizierul in: documente generale (vizibile tot timpul si de toti proprietarii), rapoarte specifice unei scari de bloc (ca exemplu: lista de plata) si rapoarte specifice unui apartament (cum ar fi nota de plata sau factura);
• Veti avea posibilitatea de a incarca anunturi externe in format PDF, Word sau Excel;
• Se vor vedea platile efectuate;
• Veti salva timp pretios!

Program software administrare asociatii de proprietari

Program software administrare asociatii de proprietari

Cheltuielile explicate pe intelesul tuturor proprietarilor de apartamente 

  1. Cheltuielile vor fi distribuite automat conform deciziei Adunarii Generale a asociatiei de proprietari; acestea vor contine informatii complete;
  2. Va fi explicata proportia fiecarei cheltuieli din totalul pe care il platesti ca si proprietar;
  3. Prezinta in detaliu modul in care au fost impartite cheltuielile la asociatia de proprietari;
  4. Acces oricand si de oriunde la tabelul afisat la avizier, in format electronic.
  5. Evidenta datoriilor asociatiei catre furnizori, a datoriilor înregistrate de clienti sau de locatari;
  6. Inregistrarea de transferuri bancare (depundere de numerar, ridicare de numerar, transfer intre conturi).

Vei sti exact ce platesti si cat ai de platit ca proprietar 

o Stii cat ai avut de plata in fiecare luna si vei putea accesa factura detaliata
o Vei vedea platile detaliate pe mai multe luni
o Iti va fi explicat modul in care au fost calculate penalitatile de catre asociatia de proprietari de apartamente
o Ai acces la situatia financiara a apartamentului dupa fiecare operatiune
o Poti efectua plata online cu cardul tau de debit sau chiar de credit.

Administrare condiminii si blocuri

Administrare condominii si blocuri

Siguranta si protejarea datelor unei asociatie de proprietari condominii

Una dintre principalele noastre griji este asigurarea sigurantei si integritatii datelor. Asa ca pot fi implementate salvari automate pe hard disc, salvari pe serverul nostru, generarea automată de backup sau parole pentru securizarea datelor.
Se pot crea de copii de siguranta (backup-uri) la deschiderea asociatiei si in momentul trecerii de la o luna la alta.

Programul informatic pentru administrarea asociației de proprietari va permite administratorului, presedintelui, cenzorului sa consulte in orice clipa balanta contabila și cheltuielile inregistrate, daca este necesar acest lucru.

Asistenta tehnica pentru erori program software administrare asociatii de proprietari

Poate fi inclusa asistenta tehnica prin email si telefon, pe o perioada nelimitata, pentru persoana de contact desemnata de proprietarul celui care solicita programul.

Persoana de contact trebuie sa indeplineasca cateva conditii:
• sa aiba cel putin cunostinte medii de operare PC;
• sa aiba o minina experienta in contabilitatea asociatiilor de proprietari (exemplu: atestat de administrator imobile);
• sa foloseasca un limbaj corespunzator;
• sa se limiteze la un numar decent de solicitari.

Principialitate – un mare avantaj al unui program software pentru administrare imobile si blocuri

Iata ce inseamna: fara preferentialisme, fara favoritisme. Inevitabil, vor disparea „prietenii” numai cu anumiti membrii ai asociatiei. Nu vor exista cheltuieli ascunse sau fortate pentru asociatie (reparatii inexistente sau inutile). Tratarea in mod impartial a fiecarui membru al asociatiei de proprietari pe principiul “consumatorul plateste” va fi la loc de cinste.

Nu stii ce atributii are un presedinte, administrator sau cenzor? Click aici pentru un articol despre aceste atributii!